უფასო SEO აუდიტი

გაინტერესებთ რა პოტენციალი აქვს თქვენს ვებგვერდს და რა არის საჭირო უფრო მეტი მომხმარებლების მოსაზიდად? გამოგვიგზავნეთ ვებგვერდის ბმული და მიიღეთ პირველადი უფასო SEO აუდიტი.

SEO აუდიტის უპირატესობები

რადგანაც ამ გვერდზე მოხვდით SEO-ს მნიშვნელობისა და ბიზნესის წარმატებისთვის მისი როლის ახსნით თავს აღარ შეგაწყენთ, თუმცა მოკლეთ აგიხსნით თუ რა უპირატესობები აქვს უფასო SEO აუდიტს: 

ვებსაიტის SEO ხარვეზების გამოვლენა

SEO აუდიტის დახმარებით გაიგებთ თუ რა ტექნიკური და on-page ხარვეზები აქვს თქვენს ვებსაიტს. ასევე აუდიტის მეშვეობით მოგაწოდებთ თითოეული ხარვეზის ახსნას და მისი გამოსწორების მნიშვნელობას თქვენი ვებსაიტის წარმატებისთვის.

საძიებო სიტყვების სია

ჩვენ მოგაწოდებთ თქვენს ბიზნესზე მორგებულ მაღალი ძიების მქონე პრიორიტეტული საძიებო სიტყვების სიას – არა არ გვეზარება. 

ბაზრისა და კონკურენტების ანალიზი

ყველა საძიებო ბაზარი და ნიშა განსხვავებულია, სწორედ ამიტომ აუდიტით მოგაწოდებთ საძიებო სისტემაში თქვენი კონკურენტების სიას და განვიხილავთ თუ ბაზრის რა წილი ეკუთვნით მათ. ასევე გავაანალიზებთ რამდენად შეუძლია თქვენს ვებსაიტს კონკურენციის გაწევა მოწინავე პოზიციების მოსაპოვებლად.

უფასო SEO აუდიტის საშუალებით გაიგებთ ფუნდამენტურ ინფორმაციას, თუ რა არის საჭირო ოპტიმიზაციის დასაწყებად. მოცემული ინფორმაცია საშუალებას მოგცემთ თავადაც გაუძღვეთ საქმეს, თუმცა მოწინავე პოზიციის დაკავება დიდ დროსა და ენერგიას მოითხოვს, სწორედ ამიტომ თუ მიგაჩნიათ, რომ თითოეულ საქმეს სწორად გასაკეთებლად პროფესიონალი ესაჭიროება, მაშინ აუდიტის საშუალებით ჩვენი სამუშაო ეთიკის შესახებაც შეიტყობთ მცირეოდენ ინფორმაციას. 

რას მოიცავს უფასო SEO აუდიტი

SEO აუდიტი მოიცავს შემდეგ ინფორმაციას:

  • ვებსაიტის ტექნიკური ხარვეზები და რეკომენდაციები
  • ვებსაიტის on-page ხარვეზები და რეკომენდაციები
  • ვებსაიტის off-page მხარის ანალიზი და რეკომენდაციები
  • საძიებო სიტყვების ბაზა
  • საძიებო ბაზრის ზომის განსაზღვრა
  • კონკურენტების ანალიზი და რეკომენდაციები მოწინავე პოზიციების დასაკავებლად
  • ინფოგრაფიკები ბაზრისა და ვებსაიტის შესახებ საინტერესო ინფორმაციის მისაღებად.

ვებსაიტის ტექნიკური აუდიტი

ვებსაიტის ტექნიკური გამართულობა SEO წარმატებისთვის უდიდეს უპირატესობას წარმოადგეს. წარმოგიდგენთ იმ ფაქტორებს, რომლის მიხედვითაც საძიებო სისტემები და ჩვენი აუდიტი აფასებს თქვენი ვებსაიტის გამართულობას:

  • SSL სერტიფიკატის გამართულობა – SSL სერტიფიკატი მიუთითებს იმაზე თუ რამდენად დაცულია კონკრეტული ვებსაიტი. გვერდები SSL სერტიფიკატის გარეშე ინდექსდებიან, მაგრამ მოწინავე პოზიციების მინიჭებისას გუგლის ბოტი SSL სერთიფიკატსაც აქცევს ყურადღებას.
  • დუბლირებული კონტენტი – გავარკვევთ აქვს თუ არა ვებგვერდს შემდეგი ტიპის დუბლირებები: https/http, www/ no www და trailling slash/ no trailing slash.
  • Sitemap.xml არსებობა და გამართულობა – გავარკვევთ აქვს თუ არა თქვენს ვებსაიტს განახლებადი Sitemap.xml.
  • Robots.txt არსებობა და გამართულობა – გავარკვევთ აქვს თუ არა თქვენს ვებსაიტს Robots.txt და საჭიროებს თუ არა ცვლილებებს.
  • Canonical Tag-ების არსებობა და გამართულობა – დუბლირების პრობლემის გადასაჭრელად იყენებენ Canonical თეგებს, რომელიც ბოტს მიუთითებს იმაზე თუ როგორი ტიპის URL-ს ანიჭებ უპირატესობას, შესაბამისად რომელი ვერსია უნდა უჩვენოს მომხმარებელს.
  • URL სტრუქტურის გამართულობა – შევაფასებთ ვებსაიტის URL სტრუქტურას შემდეგი კომპონენტების მიხედვით: რამდენ დონიანია სტრუქტურა, აღწერს თუ არა URL გვერდის შინაარს, შეიცავს თუ არა მიუღებელ სიმბოლოებს.
  • სტრუქტურული მონაცემების არსებობა – შევამოწმებთ აქვს თუ არა თქვენს ვებსაიტს სტრუქტურული მონაცემები და არ არსებობის შემთხვევაში მოგაწოდებთ კონკრეტულ ინფორმაციას, თუ რა ტიპის მონაცემები ესაჭიროება თქვენს ვებსაიტს.
  • Hreflang Attributes-ების საჭიროება და მათი არსებობა – თუ ვებსაიტი რამდენიმე ენაზე მნიშვნელოვანია, რომ გაწერილი ჰქონდეს Hreflang ატრიბუტი
  • ვებგვერდის ჩატვირთვის სიჩქარის ანალიზი – ვებსაიტის ჩატვირთვის სიჩქარე ერთ-ერთი მოწინავე პოზიციების მოპოვების ერთ-ერთი  ფაქტორია. აუდიტით ჩვენ შევამოწმებთ თქვენი ვებსაიტის სიჩქარეს და მის თანხვედრას გუგლის სტანდარტებთან.
  • ვებგვერდის რესპონსიულობის შემოწმება – რადგანაც მომხმარებლის უმრავლესობა გუგლს ტელეფონით იყენებს, საძიებო სისტემა ჩვენს ვებსაიტს mobile bot-ით ქროლავს, რაც იმას ნიშნავს, რომ ჩვენი ვებსაიტი მობილურზე რესპონსული უნდა იყოს. აუდიტით გაიგებთ არის თუ არა რესპონსული თქვენი ვებსაიტი.

ვებსაიტის on-page აუდიტი

კარგი მომხმარებლის გამოცდილებისა (UX) და მოწინავე პოზიციების მოპოვებისთვის მნიშვნელოვანია ვებსაიტის On-Page ხარვეზების გამოვლენა და გამოსწორება. ქვემოთ მოცემული კრიტერიუმები მნიშვნელოვანი ფაქტორებია, რომელიც SEO წარმატების მიღწევაში დაგეხმარებათ. მაშასადამე ალპაკას On-Page აუდიტი მოიცავს შემდეგ ინფორმაციას:

  • მეტა თეგების გამართულობა – მეტა თაგები იგივე Meta title და Meta Description ისაა თუ, როგორ ვჩანვართ საძიებო სისტემაში. შესაბამისად მოწინავე პოზიციების მოსაპოვებლად აუცილებელია მათი ოპტიმიზაცია. აუდიტით შევამოწმებთ თუ რამდენათ შეესაბამება გვერდების მეტა თაგები მათ შინაარს და შემოგთავაზებთ რეკომენდაციებს მათ გამოსასწორებლად.

  • H-tag სტრუქტურის ტექნიკური გამართულობა – შევამოწმებთ თუ რამდენად გამართულია თქვენი ვებგვერდის H-tag სტრუქტურა და შემოგთავაზებთ გზებს თუ, როგორ მოვარგოთ ის გუგლის სტანდარტებს.

  • სურათების ოპტიმიზაციის დონის შემოწმება – სურათების ოპტიმიზაციის დონე შემოწმდება შემდეგი კრიტერიუმების მიხედვით: არის თუ არა სურათების ზომა 100 კბ-ზე ნაკლები, საუკეთესო პრაქტიკის მიხედვით იყოს WebP ფორმატში, გაწერილია თუ არა Alt ატრიბუტი და Alt ტექსტი

 

  • ტექსტური კონტენტის ანალიზი – შევამოწმებთ მორგებულია თუ არა თქვენი ვებსაიტის ტექსტური კონტენტი მნიშვნელოვან საძიებო სიტყვებს

 

  • შიდა გალინკვების სტრუქტურის ანალიზი – შევამოწმებთ გამართულია თუ არა თქვენი ვებსაიტის შიდა გადალინკვების სტრუქტურა და შევაფასებთ სწორად არის თუ არა მიმართულ სამუშაოები პრიორიტეტული გვერდების გაძლიერებისკენ.

ბაზრისა და კონკურენტების ანალიზი

აუდიტში საინტერესო ინფოგრაფიკების გამოყენებით გავაანალიზებთ თქვენთვის პრიორიტეტულ საძიებო სიტყვებზე არსებულ მთავარ კონკურენტებს, გამოვიკვლევთ რამდენად მარტივია მოცემულ ნიშაში მოწინავე პოზიციის დაკავება და რა უპირატესობების ხარჯზე იკავებენ კონკრეტული ვებსაიტები მოწინავე პოზიციებს.

ზემოთ წარმოდგენილ ინფორმაციაზე დაყრდნობით შეგვიძლია თამამად ვთქვათ, რომ უფასო SEO აუდიტი დაგეხმარებათ პირველი ნაბიჯი გადადგათ საძიებო სიტემებში დომინირებისკენ. გარდა ამისა, აუდიტში მოცემული საინტერესო ინფორმაცია საშუალებას მოგცემთ უკეთ გაეცნოთ ბაზარზე მიმდინარე ტენდენციებს.