SEO ოპტიმიზაცია

SEO არის ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური მარკეტინგული ინსტრუმენტი მზარდი გრძელვადიანი უკუგების (ROI) მისაღებად. შესაბამისად, თანამედროვე ბიზნესის წარმატება SEO-ს გარეშე  წარმოუდგენელია. 

რატომ SEO?

საძიებო სისტემების ოპტიმიზაციის მთავარი მიზანია, რომ ვებგვერდი სასურველ სიტყვებზე გამოჩნდეს საძიებო შედეგების (მაგ: Google, Bing, Yahoo) პირველივე გვერდზე, რაც ავტომატურად ნიშნავს გაცილებით დიდ ტრაფიკს და გაზრდილ კონვერტაციებს.

საძიებო სისტემის შედეგების გვერდზე პირველ პოზიციაზე მყოფი ვებგვერდი ვიზიტორების 30%-ს იღებს, მეორეზე – 16%-ს და ა.შ. თუ კონკურენტის ვებგვერდი პირველ პოზიციაზეა და თქვენ მე-9-ზე, საშუალოდ მას 10-ჯერ მეტი ვიზიტორი ეყოლება. სწორედ ამიტომ, მოწინავე პოზიციებზე გამოჩენა ციფრული წარმატების  აუცილებელი კომპონენტია.

On-Page SEO

Off-Page SEO

რეპორტი

ოპტიმიზაციის პროცესი

ჩვენი სპეციალისტები იზრუნებენ, რომ SEO-ს პროცესი იყოს თანმიმდევრული და კარგად გააზრებული. დაწყებული საკვანძო სიტყვების მოკვლევითა და კონკურენტი ვებგვერდების ანალიზით, დამთავრებული ხარისხიანი კონტენტის შექმნით და რეგულარული რეპორტინგით.

თავად დარწმუნდებით თუ რამხელა სარგებლის მოტანა შეუძლია სწორად გადადგმულ ნაბიჯებს ციფრულ სამყაროში.

მიიღე SEO აუდიტი​ უფასოდ

მიიღეთ პირველადი SEO აუდიტი უფასოდ და დაიწყე ციფრულ სამყაროში წარმატებული პოზიციონირება.

ხშირად დასმული კითხვები

თანამედროვე ციფრული სამყარო წარმოუდგენელია საძიებო სისტემის გარეშე. წლიდან წლამდე სწრაფად იზრდება საძიებო სისტემის მომხმარებელთა რაოდენობა. ეს კი ბიზნესებისთვის გაზრდილ შესაძლებლობებს გულისხმობს.

ძიების შედეგების გვერდზე მომხმარებელთა უმრავლესობა (30%) პირველ პოზიციაზე მყოფ ვებგვერდს ირჩევს, რაც მეტ ვიზიტორს და გაყიდვების მაღალ ალბათობას გულისხმობს.

სწორედ ამიტომ, SEO სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია გრძელვადიანი და სტაბილურად მზარდი ციფრული წარმატების მოსაპოვებლად.

მომსახურების ღირებულება განსხვავდება მომხმარებლის საჭიროების მიხედვით.  სასურველი ინფორმაციის მისაღებად დაგვიკავშირდით და ალაპაკას გუნდი თქვენზე მორგებულ მომსახურებას შემოგთავაზებთ.

კომპანიებისთვის რეალურად ღირებულ შედეგებს უმეტესწილად გრძელვადიანი პროექტები აგენერირებენ.

სწორი SEO პროცესიც განგრძობით პერიოდს გულისხმობს, რომლის ფარგლებშიც მუდმივად საჭიროა ვებგვერდის საძიებო სისტემის განახლებებზე მორგება. საშუალოდ 6 თვიდან – 12 თვის პერიოდში მომხმარებელი შეძლებს ხელშესახები შედეგების დანახვას.

მყისიერი საჭიროების დაკმაყოფილება – გაზრდილი გაყიდვები

კომპანიისთვის საუკეთესო მდგომარეობაა მოიცვას ისეთი ადამიანები, ვისაც კონკრეტულ პერიოდში აქვთ საჭიროება. ვინაიდან ამ შემთხვევაში გაყიდვებში კონვერტაციის მაჩვენებელი გაცილებით მაღალია. SEO მიზანი სწორედ ესაა – კონკურენტებზე წინ გამოჩდნეს ვებგვერდი საძიებო სისტემაში, მაშინ როდესაც მომხმარებლებს რეალურად სჭირდებათ პროდუქტი ან მომსახურება.

თუ სხვა მარკეტინგული ინსტრუმენტების შემთხვევაში კომპანია ცდილობს აუდიტორიამდე მივიდეს, SEO-ს საშუალებით მომხმარებელი თავად იჩენს პროდუქტის მოძებნის ინიციატივას.

უფასო რეკლამა 24/7

როდესაც მომხმარებელი საძიებო ველში ჩაწერს თქვენი ბიზნესისთვის რელევანტურ სიტყვას, დღის ნებისმიერ მონაკვეთში შეგიძლიათ შეხვდეთ მას. ამაში კი ფასიანი რეკლამებისგან განსხვავებით დამატებითი ფულის გადახდა არ არის საჭირო. SEO-ს გამოყენებით ბიზნესი მომხმარებლისთვის ხელმისაწვდომი ხდება 24/7-ზე.

ერთგული აუდიტორიის შეკრება

მომხმარებლების მზარდ რაოდენობასთან საკომუნიკაციოდ SEO სტრატეგია ყველაზე ეფექტურია. კონტენტის გონივრული ოპტიმიზაციით კომპანია ირგვლივ რელევანტურ აუდიტორიას შემოიკრებს, რომლებიც ერთგულ მომხმარებლებსა და გაყიდვებში კონვერტირდება.