გაინტერესებთ ცხელ-ცხელი SEO ფაქტები? გაეცანით განახლებულ მონაცემებს საძიებო სისტემების ოპტიმიზაციის შესახებ და შეაფასეთ რამდენ სასარგებლოა SEO თქვენი ბიზნესისთვის.
SEO სტატისტიკა
მონაცემები ეყრდნობა Ahrefs-ის სტატისტიკას. 👇
1. მომხმარებელთა 68% ონლაინ სამყაროში პირველ ინტერაქციას საძიებო სისტემაში იწყებს.
2. გუგლში პირველ პოზიციაზე მყოფი ვებგვერდი ვიზიტორების 27.6%-ს იღებს. ეს ნიშნავს, რომ კონკურენტების ვებგვერდზე შედარებით ნაკლები ვიზიტორი შედის.
3. პირველ 3 პოზიციაზე მყოფ ვებგვერდებს ვიზიტორების 54.5% სტუმრობს.
4. SEO ოპტიმიზაციით მიღებული ვიზიტორების 14.6% ძიებას ყიდვით ასრულებს.
5. B2B კომპანიები საშუალოდ ორჯერ მეტ შემოსავალს იღებენ საძიებო სისტემისგან, ვიდრე სხვა ციფრული არხებისგან.
6. მაძიებელთა მხოლოდ 0.63% აგრძელებს ძიებას შედეგების მეორე გვერდზე.
7. ვებგვერდები ტრაფიკის 53.3%-ს ორგანული საძიებო შედეგებით იღებს.
8. გლობალური ტრაფიკის 92.96%-ს Google Search, Google Images და Google Maps-ის საშუალებით გენერირდება.
9. ამჟამად გვერდების (და არა ვებსაიტების) 90.63%-ს საძიებო სისტემიდან ტრაფიკი საერთოდ არ ჰყავს.
10. გამოქვეყნებიდან 1 წლის შემდეგ საშუალოდ გვერდების მხოლოდ 5.7% ხვდება საუკეთესო 10-ეულში.
11. მსოფლიოში ბექლინკების ფასი საშუალოდ 361.44$-ია.
12. ტრაფიკის 59% მობილური ტელეფონიდან გენერირდება.
13. ორგანული ძიებიდან მიღებული ვიზიტორების დაახლოებით 46% არ ჩანს Google Search Console-ში.
14. მარკეტერების 60% ფიქრობს, რომ inbound მარკეტინგით: SEO ოპტიმიზაცია, ბლოგების წარმოება და ა.შ ყველაზე ხარისხიან და რელევანტურ ლიდებს იღებენ. ეს ნიშნავს, რომ ნაკლები დანახრჯებით მეტ პროდუქტს ჰყიდიან.
15. მარკეტერების 70% PPC (Google Ads) მარკეტინგთან შედარებით SEO ოპტიმიზაციას ანიჭებს უპირატესობას.
16. მაძიებელთა 86% აიგნორებს საძიებო რეკლამას და პირდაპირ ორგანული შედეგის ვებვერდებს სტუმრობს.
P.S თვალყური ადევნეთ ალპაკას ბლოგებს, ყოველთვიურად ინფორმაცია განახლდება. 😊